Sunday, November 14, 2010

..::: Aku Ingin Berjaya :::..


Ya Allah...Aku ingin berjaya bukan kerana aku ingin takabbur pada Mu..tetapi aku ingin membuktikan kebesaranMu bahawa Kau selalu bersama orang yang berusaha..,bersabar dan betawakal..Ya Allah jika bukan Kau yang memberikan ketabahn pada keluargaku selama ini,kami akan jauh dariMu.Dalam kemiskinan duniawi Kau telah menghidupkan keluarga kami dengan kasih sayang,ketenangan dan keharmonian.Tamaknya aku Ya Allah kerana terus bermohon padaMu supaya Kau kekal memberikan kami nikmat.Aku ingin membahagiakan ibu bapa,guru2, teman2 dan Umat Islam atas kejayaanku...Ya Allah Ya Tuhanku..perkenankanlah doaku.." Ameen cinta dari Pencipta. Allahlah kekasih yang paling memahami. Masakan tidak, Dialah Raja segala cinta kerana Dialah sebenarnya Pencipta cinta....
* " Allahumma najjihna fi kulli imtihan..fiddin..fiddunia wal akhirath....."

No response to “..::: Aku Ingin Berjaya :::..”

Leave a Reply