Thursday, December 15, 2011

..:: Menghitung..+ Debaran..+ Berdoa ::..

Perlu mencari semangat dan kekuatan...exam..menanti hari itu..Moga Allah takdirkan yg terbaik..dan dipermudahkan segalanya..

Bukan mudah..bukan senang sperti yg disangka..Apa yang Allah takdirkan untuk diri..Moga ditakdirkan yang baik2..Ameen..sekali keputusan sudah dibuat..takkan berpatah balik..bertawakal..berdoa..moga dapat menyusuri kehidupan ini dengan baik..berbekalkan redha DIA dan family..sebab DIA maha mengetahui apa yg terbaikk buat hambaNya..

Bahagia..duka..suka...sedih...telah ku rasai semunya..ku harap semuanya menjadi kekuatan untuk aku menyusuri kehidupan baru yang bakal ku tempuhi ..^^ ameen3.. Semua orang juga akan merasainya nanti..bezanya cepat dan lambat...14/1/12..hurmm..Moga dipermudahkan segalanya..syukran kathir kepada family disana..Atas segala bakti dan pengorbanan yang kalian telah lakukan..akan ku manfaatkan seglanya atas kepercayaan kalian kepadaku...akan ku buktikan, yg diriku mampu untuk melaksanakannya berbekal doa dari kalian..kerana ku ada DIA ..dulu..kini dan selamanya..dalam apa keadaan sekalipun..DIA tidak pernah sedikit pun meninggalkan kita..Allah Taala..

Fatrah Imtihan kian menghampiri..cuba yg terbaikk utk mendapat hasil yg terbaikk..ayuhhh kawan2..teman2..adik2..kakak2..yg bakal menempuh dengan final exam...Bitaufiq wannajah sy ucapkan..mohon maaf salah silap..Moga Allah berikan kejayaan pada kita..didunia & akhirat..teruskan bermujahadah..natijah dari DIA..

:

:

:

:

:

Beberapa hari..beberapa minggu bakal menghadapi 'fasa' baru dalam kehidupanku..
moga niatku takkan berubah..hanya kerana Allahu Taala..beroleh redha Allah sentiasa.
kehidupan yang bakal berbeza dan tanggungjawab yg bakal bertambah.
Allahu Taala a'lam..


Lu'lu' manthurah..
mu'tah, jordan..15/12/11

No response to “..:: Menghitung..+ Debaran..+ Berdoa ::..”

Leave a Reply