Thursday, June 7, 2012

..:: Terasa ingin..'MenGIDAM' ::..

Alhamdullilah..nikmat dan rezeki dr Allah..baru ku tau bila sendiri merasainya bila 'ingin'kan sesuatu..begini rupanya dalam keadaan 'berbadan dua'..ingin kan sesuatu...

kali ini, apa yg sy nk, Alhamdullilah terlksana..walupun xnk ikut sgt 'teringin3' ini, tp msih berdaya n berusaha utk dapatkannya..hehhe...choc. cheese cake dan roti canai..Alhmdullilah..nikmat3..:)

Moga Allah murahkan rezekiku sekeluarga..permudahkan segalanya..  :) mkn utk 2 org kan...hehhee..even mknnya ckit..itu lah, nk bersungguh3..mknnya ckit..xpe..xsshkn org..prasaan kurniaan dr DIA buat insan bergelar wanita dan bakal ibu...ecehhh..hhehee
siap jadi doh da :)


Roti sardin :)

roti sardin dan kari ayam :)


roti canai kosong :)


roti canai with kari ayam..nyumm3 :)




choc cheese cake yg xbrapa nk jd.cz melekat kurang minyak..tp rasanya..besss .hihii:)


Buat Zauji , akhi mohd shahril b. sabri :

Disaat berjauhan, kini semakin ku kenali fitrah hidup di bumi-Mu,semakin aku faham ketentuanMu..semakin aku tabah meneruskan amanahMu, semakin aku dekati hikmah agamaMu..

Aku kini redha dalam restuMu,aku kini tenang dalam bimbinganMu, aku kini akur segala perintah laranganMu..aku kini kuat dengan sebarang ujianMu..aku kini bahagia bila bersamaMu...

Engkau kuatkanlah hatiku,Engkau bimbinglah diriku,Engkau hiaskanlah peribadiku,sebagai insan yg bahagia..dan membahagiakan insan lain di dunia..serta kekalkanlah kebahagiaan ini sentiasa dalam hidupku seisi keluarga..berkekalan sehingga ke syurgaMu..Ameen Ya Rabbal A'lamin...Ashtaq alaiki Ya Zaujii..fi amanillah.. Shahril Sabri♥♥











MU'TAH, KARAK-JORDAN
7/6/2010-KHAMIS
9:51 PM  :)



No response to “..:: Terasa ingin..'MenGIDAM' ::..”

Leave a Reply