Wednesday, May 30, 2012

~ Syukur Ya Allah ~~


~~ Jadual imtihan nihae, alhmdullilah, selesai semuanya..:)~~





Alhamdullilah, akhirnya imtihan nihae sy utk fasal thani ini berakhir pada hari ini dengan  madah BI 99..nk dijadikan cerita( exam arini, km ber3 bdk mlsyia, dtg lewat..makmal komputer utk xzm nk tutup da..nasib baik Allah izinkan mse smpai, doc maha ada lg..syukur Ya Allah.klu , x imtihan la sy ngn kwn3.huhu)

Fasal thani dengan 7 madah..moga Allah takdirkan yg terbaikk buat ku..Da usaha..doa..Tawakkal..moga natijah yg terbaikk dr DIA..ameen3 Ya Robb..


  " Nilaian Allah bukan pada hasil, tetapi pada usaha kita"


Akhir2 ini, sy diuji dengan emosi, bila seorg kwn ini, asyik menyebut panggilan abh..abh..abh dihadapan sy..hnya Allah yg tau rasa hati ini.fhm prasaan hati ini yg khilgan abh dan pggilan abh buat slama2nya...seolh2 mereka xcuba utk fhm rasa hati ini..seolah dia  sedang menguji sy..mngis mgadu mslah kt abh..fhm la..fhm la..hormat lah hati dn perasaan sy ketika ini.tolong..tolong dan cuba..cuba utk fahami..huhu T_T


Rindu rasanya, ditarbiah, ditegur bila tersalah, diingatkan bila terleka, dipujuk bila terluka. rindu rasanya, ditanya, bila ada yang tak kena. rindu, pada dia yang peduli. dan bila cuba menyimpan rapi, menyembunyikan luka dan segala calar dihati, dia tahu, dan perasan, ada sesuatu sebenarnya yang ingin dikongsi. rindu pada gengaman tangannya, memberi semangat saat goyah. rindu pada usapan tangannya pada bahu saat sebak menjengah. rindu pada kata-kata semangatnya. tak selamanya kita kuat, dan tak selamanya kita boleh bersendiri. dan kadang2, yang kita perlukan bukanlah orang yang boleh memahami dan mengerti, tapi seseorang yang boleh dipercayai, untuk berkongsi...:'(


Notacinta:
  • buat sahabat2 yg pulang ke malaysia, semoga utlah anda adalah fursah saeedah..
  • gunakanlah utlah anda dengan sebaik2 nya..doakn sahabat2 anda yg tgl di mu'tah tk meneruskan perjuangan yg berbaki..InsyaAllah..selamat pulang dan kembali..moga permusafiran anda bernilai ibdah disisiNya..ameen..:)



nurulain
mu'tah,university of Jordan
30/5/2012-9:46 PM.

No response to “~ Syukur Ya Allah ~~”

Leave a Reply